دفتر ارتباط با بازار - fbm- دانشکده مدیریت کسب و کار
معرفی دفتر ارتباط با بازار
دفتر ارتباط با بازار و صنعت دانشکده کسب و کار تلاش دارد با ایفای نقش فعال در ارتباط اثربخش میان صنعت و دانشگاه، به توسعه دانش و مهارتهای دانشجویان در راستای نیازهای واقعی بازار کمک کند. همچنین، این ارتباطات منجر به بهبود کیفیت آموزش و پژوهش در دانشکده کسب و کار و ایجاد زمینه های جدید برای همکاریهای مشترک بین دانشگاه و صنعت می گردد. مهم ترین اهداف دفتر ارتباط با بازار دانشکده کسب و کار و اقدامات متناظر برای هر هدف، عبارتند از:
هدف 1: افزایش تعداد و کیفیت مشارکت ها و برنامه ها با بازار و صنعت.
اهم فعالیت ها و اقدامات:
- تجزیه و تحلیل بازارهای مختلف کسب و کاری و شناسایی بخشها و شرکای همسو با نقاط قوت و اولویتهای دانشکده کسب و کار.
- توسعه و اجرای استراتژی بازاریابی و ارتباطی برای ترویج دفتر ارتباط با صنعت دانشکده کسب و کار به بازارها، صنایع و عموم.
- برقراری و حفظ ارتباطات و تعامل منظم و مؤثر با شرکای موجود و بالقوه در بازار و صنعت.
- مذاکره و امضای تفاهم نامه و قرارداد با شرکای بازار که محدوده و شرایط همکاری را مشخص می کند.
- طراحی و ارائه برنامه ها و پروژه های سفارشی و نوآورانه که نیازها و انتظارات شرکای صنعتی و بازار را از دانشکده کسب و کار برآورده می کند.
- نظارت و ارزیابی پیشرفت و نتایج برنامه ها و پروژه ها و ارائه بازخورد و پشتیبانی به شرکای صنعتی و بازار دانشکده کسب و کار.
هدف 2: بهبود آگاهی و مشارکت ذینفعان و عموم مردم در مورد نقش و ارزش دفتر ارتباط با صنعت دانشکده کسب و کار.
اهم فعالیت ها و اقدامات:
- طراحی و پیاده سازی استراتژی برندسازی و موقعیت یابی برای متمایز ساختن و برجسته کردن دفتر ارتباط با صنعت و بازار دانشکده کسب و کار از رقبا و همتایان.
- توسعه و اجرای یک راهبرد ارتباطی و اطلاع رسانی برای آگاهی و آموزش ذینفعان و عموم در مورد ماموریت، چشم انداز، اهداف و فعالیت های دفتر ارتباط با بازار و صنعت دانشکده کسب و کار.
- سازماندهی و برگزاری دوره های آموزش دانشی و مهارتی مورد نیاز ذینفعان مختلف بازار، دانشجویان و افراد در شرف فارغ التحصیلی به منظور پر کردن شکاف های موجود با ایجاد یک بستر هم افزار میان بازار /صنعت و دانشکده کسب و کار.
- سازماندهی و شرکت در رویدادهای مختلف، مانند کارگاه ها، سمینارها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و رسانه ها، برای نمایش و به اشتراک گذاری دستاوردها و موفقیت های دفتر ارتباط با صنعت دانشکده کسب و کار.
- ایجاد و نگهداری کانال ها و ابزارهای مختلف، مانند وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، خبرنامه ها، بروشورها و ویدئوها برای برقراری ارتباط و تعامل با ذینفعان حقیقی و حقوقی.
- اخذ بازخورد و پیشنهادات از ذینفعان مختلف با هدف بهبود و ارتقای دفتر ارتباط با بازار و صنعت دانشکده کسب و کار .
| دکتر مهرداد استیری |
مدیر دفتر ارتباط با بازار |
مرتبه علمی | دانشیار |
ایمیل | mehrdadstiri@ut.ac.ir |
رخ نما | |
مکان دفتر | دانشکده مدیریت کسب و کار، بال غربی |
مسئول دفتر | - |
تلفن دفتر | 61117706 |