کارگاه بسته بندی اثربخش و نقش آن در بازاریابی و هویت بخشی به برند با همکاری دفتر مهارت دانشکده مدیریت کسب و کار و انجمن علمی بازرگانی و کسب و کار در روز دوشنبه 12 آذر ماه 1403 برگزار شد. در این کارگاه که چهار ساعت به طول انجامید چهار نفر از متخصصین حوزه های بسته بندی، طراحی، بازاریابی، و برند در مورد مهم ترین و جدیدترین موضوعات مربوط به بسته بندی و نقش آن در بازاریابی و برند سخنرانی کردند. 

 

در ابتدای این مراسم دکتر امین عطاری، عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت کسب و کار، به بیان نکاتی در خصوص اهمیت بسته بندی اثربخش در صنایع مصرفی و ضرورت آگاهی دانشجویان بازاریابی و کسب و کار از این موارد به منظور موفقیت در مسیر شغلی پرداخت. سپس هر یک از سخنرانان به مدت 45 دقیقه در خصوص موضوعات مرتبط با بسته بندی و بازاریابی به ارائه مطالب خود پرداختند.