ارتقای مرتبه - fbm- دانشکده مدیریت کسب و کار
جناب آقای دکتر محسن نظری به درجه استاد تمامی نائل شدند. دانشکده مدیریت کسب و کار این ارتقا شایسته را به ایشان تبریک گفته و برای ایشان آرزوی توفیقات روزافزون دارد.
برخی سوابق علمی و اجرایی دکتر محسن نظری مدیر گروه بازاریابی و توسعه بازار به شرح ذیل هستند.
- موارد آموزشی و پژوهشی
- دانش آموخته نمونه مقطع دکتری دانشگاه تهران
- هیات علمی برگزیده آموزشی در ششمین جشنواره آموزشی دانشگاه تهران در سال 1398
- پژوهشگر برتر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در شصتمین سالگرد دانشگاه تهران
- انتشار دو کتاب در دانشگاه تهران و یک کتاب در مرحله داوری در دانشگاه تهران
- انتشار 125مقاله علمی و پژوهشی داخلی و خارجی بعد از دانشیاری که در بیشتر از 40 مورد نویسنده مسول و نویسنده اول بوده و تعدادی داری WOS, Scopus, ISI می باشند. چند مقاله با همکاری اساتید غیر ایرانی تهیه شده است.
- انتشار مجموعه " مدیریت قیمت" که تاکنون 25 جلد از آن منتشر شده است. این مجموعه با توجه به این که که ادبیات قیمتگذاری در سطح کسب و کارها و دانشگاه های در ایران مورد توجه کافی قرار نگرفته است، به عنوان رسالت علمی در 15 سال گذشته دکتر نظری تمرکز خود را در این حوزه قرار داده و تلاش نموده با انتشار کتاب و مقاله و برگزاری کارگاه و راهنمایی پایان نامه جایگاه قیمت و مدیریت قیمت را در سطوح دانشگاهی و کسب و کار معرفی و ارتقا دهد. موضوعاتی مثل هم رقابتی و روش پزوهش تفکر انتقادی در پژوهش از دیگر حوزه های مورد علاقه نامبرده می باشد.
- همکاری با بنیاد دانشنامه نگاری وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در نوشتن و انتشار 11 مقاله دانشنامه ای در حوزه اقتصاد
- سردبیر مجله مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران از سال 1394 تا 1400
- هیات تحریریه مجله های علمی و پژوهشی رفتار مصرف کننده ، پژوهشنامه بیمه و مجله کسب و کار بین المللی
- داوری کتاب برای دانشگاه ها و مجله های علمی و پژوهشی کشور
- طراحی و تدوین برنامه درسی ارشد گردشگری و دکتری مدیریت بازرگانی
- مسولیت های اجرایی در دانشگاه
- مدیر گروه مدیریت بازرگانی از سال 1389 الی 1392
- معاون علمی دانشکده مدیریت از سال 1392 الی 1394
- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت از 1394 الی 1395
- مدیر گروه مدیریت بازرگانی از 1396 الی 1398
- مدیر گروه بازرگانی پردیس البرز از 1393 الی 1395
- مدیر گروه پردیس کیش از 1400 الی 1401
- مدیر گروه بازاریابی و توسعه بازار از سال 1402
- عضو کارگروه تخصصی برنامه ریزی و گسترش شورای برنامه ریزی آموزش عالی گردشگری از 1398
- عضو کارگروه تخصصی دفتر نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان تهران (وزارت علوم و تحقیقات و فناوری) از 1398 تا زمان حاضر
- عضو کمیته کیفیت بخشی آموزش دانشکده مدیریت در سال1400
- عضو شورای راهبری تدوین منابع درسی اموزش های تخصصی سازمان امور مالیاتی کشور 1392