معرفی گروه

  • تاریخچه گروه

گروه مدیریت رسانه و ارتباطات کسب و کار تا پیش از سال 1401 به عنوان بخشی از گروه آموزشی مدیریت بازرگانی فعالیت می‌کرد و از سال 1401 و طبق برنامه اصلاح ساختاری دانشکده و با گسترش حیطه فعالیت‌ها، توسعه از طریق ایجاد گرایش‌های جدید و تقویت بنیه علمی همچون تاسیس نشریه علمی، اعضای وابسته، همکاری‌های بین‌المللی و دریافت تقاضاهای پژوهش‌های کاربردی به یک گروه مستقل تبدیل شد.


  • اهداف و ماموریت‌های گروه

گروه مدیریت رسانه و ارتباطات کسب و کار از توسعه حیطه فعالیت‌های گروه مدیریت رسانه ایجاد شده است و به دو حوزه اصلی مدیریت رسانه، که دیدگاه کاملا مدیریتی و کسب و کار محور به صنعت رسانه دارد؛ و ارتباطات کسب و کار که به نیازهای شرکت‌ها و کسب و کارها در زمینه‌هایی همچون تبلیغات، برندسازی و ترمیم برند، پاسخگویی به مشتریان و ذینفعان، مدیریت کارآمد و نوین روابط عمومی، و سایر شکل‌های ارتباطات تجاری سازمان‌ها می‌پردازد. از این رو دانش‌آموختگان این حوزه نسبتا جدید، تقاضای خوبی در بازار کار در حوزه‌های مربوطه را دارا هستند.


  • رشته‌های ارائه شده توسط گروه

           مقطع کارشناسی ارشد: کارشناسی ارشد مدیریت رسانه

           مقطع دکتری: دکتری مدیریت رسانه


 

اعضای هیأت علمی

 

  تصویر نام نام خانوادگی مرتبه تلفن نشانی دفتر پست الکترونیکی نمایه

 

مدیرگروه

داتیس خواجه ئیان دانشیار 61117657 دانشکده مدیریت کسب و کار، ضلع غربی، راهروی پایین، اتاق 140 khajeheian@ut.ac.ir مشاهده
 
 
افشین امیدی استادیار   مدیریت کسب و کار-بال غربی-نیم طبقه پایین aomidi@ut.ac.ir مشاهده
  منوچهر انصاری دانشیار 61117699 ساختمان اساتید- طبقه بالا - اتاق 56 mansari@ut.ac.ir مشاهده
  نسترن حاجی حیدری دانشیار 61117726 ساختمان امام رضا- اتاق 405 nhheidari@ut.ac.ir مشاهده
  طاهر روشندل اربطانی استاد 61117725 ساختمان اساتید- همکف- اتاق 36 arbatani@ut.ac.ir مشاهده
  آیدین سلام زاده استادیار 61117664 دانشکده مدیریت کسب و کار، ضلع غربی salamzadeh@ut.ac.ir مشاهده
  سیدمهدی شریفی دانشیار 61117786 ساختمان امام رضا- اتاق 411 sharifee@ut.ac.ir مشاهده
  مسعود کیماسی استادیار 61117749 ساختمان اساتید- طبقه بالا - اتاق 48 keimasi@ut.ac.ir مشاهده